Taggad till tusen


Idag har varit en ganska lugn, men ändå lång dag. Var i skolan mellan typ 20 över 10 till halv fem drygt. Men därimellan hade jag ju hål, som varje torsdag på två och en halv timme. Lagom lång tid att slå ihjäl!! Men jag tog det lugnt och gick på stan och "strosade". Kollade inte efter något speciellt, men efter ett tag upptäckte jag att det hade kommit in studentklänningar i vissa butiker! Jag blev tokkär i ett par stycken och den finaste, som inte kostade en förmögenhet dessutom, var ju typiskt nedkladdad med smink...orka att alla översminkade toktstollar springer runt och kladdar ner kläder hejvilt. Nog för att jag en gång i mitt liv hade foundation mm på mig dagligen, men jag tror aldrig att jag har kladdat ner ett plagg! Helt otroligt. Men jag har bestämt mig för att inte göra något impulsköp, jag ska ta det lugnt och leta efter den klänning jag vill ha i min egen takt, jag tänker inte köpa någon nu. Tror nog att det finns klänningar så att det räcker.

Det enda som införskaffades idag var te, vi hade nästan slut på allt och till min glädje hade de fått in nya tesorter för våren! Lovely!
Dags att ta det lite lugnt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0