Time to sleep


Nu börjar det verkligen bli dags för sängen! Mina ögon är fulla med grus...
Men först tänkte jag berätta lite granna om kvällen.. Jag hoppade träningen, har ju fått någon jävla bristning eller liknande i någon sena eller så under foten...så det gör väldigt ont är jag går! Tänkte att det nog inte är någon idé för mig att dra igång med Shingumite 7 eller kushanku med den här foten. Nej så det blev lite handling med Frida.
Sen skulle vi tanka också. Nu kommer vi till momentet som jag alltid har något roligt att berätta om. Jag fattar inte att jag aldrig lär mig tanka?
Men ialla fall, så var det så att jag fixade med kortet och sådär, det gick jättebra! Sedan skulle jag välja bensin och tog slangen jag skulle ha.. men ingen bensin kommer? Frida upptäcker då en skylt som det står att automaten bara går till pump 5 ( jag stog vid 6). Så det var bara att dra igång bilen och skynda till pump 5 så att tiden inte skulle hinna gå ut. Väl vid pump 5 så tar jag slangen och ska sätta den i tanken, då märker jag att bilen står för långt borta,.....sätter då tillbaka slangen (?) och drar igång bilen - igen, och kör fram den en liten bit. Sen kommer det inte någon bensin ur slangen, nej, eftersom att jag satte tillbaka den mellan...åh jag orkar inte med mig själv. Men aja, då skulle jag fixa med kortet igen och börja om från början, men tror ni det funkade? NEJ, då kan man tydligen inte tanka flera gånger inom en viss tidsram.. så efter mycket om och men fick jag dra in och hämta hjälp i butiken..
Jag borde verkligen gå en tankningskurs med pappa..SNARAST!

Nu blir det sängen, och sen imorgon bitti blir det cykling med Lina!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0