Vad händer med folk?


Idag har det ju varit ganska varmt, det blev det senare på dagen ialla fall. Imorse var det kallt! Men, solen kom fram och värmde upp lilla staden till slut. Och vad händer då med folk? De blir som galna! När jag skulle hem från skolan gick jag en liten liten runda på stan. Då får jag se folk i mini-shorts och linnen! Sandaler kommer fram och bara överkroppar! Hallå, det är faktiskt inte sommar än på ett tag! Så varmt är det faktiskt inte att man går runt i mini-shorts! Själv tycker jag att det räcker att jackan/tröjan åker av och ett par schyssta solbrillor på! Bara ben och linnen får vänta ett litet tag till ialla fall.

Det gick inte så bra som vi tänkt med projektet idag.. Vi blev inte klara och har därför inte lämnat in det. Men vi ska träffas imorgon, ganska tidigt, för att göra klart allt. Då blir det verkligen allt som ska bli klart så att vi blir färdiga med det här snart!
Nu blir det fredagsmys med en najs movie och mjukisbrallor på!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0