4/5 toasters


Igår var helt underbart! Bra folk, bra mat, bra fest helt enkelt! Det var så hilma roligt, alla var liksom samlade (utom Emma..) Allt var bara bra, dans gosigos och massa skratt och prat. Ebba von Sydow drog ihop en ny het modetrend nu i kräfttider. Finns det något hetare? Nämligen kräft-räk färg på allt du har på dig! Hur bra är inte det?! Haha! VeckoRevyn nästa! Det enda som drar ner mitt betyg från en femma till en fyra är hejdå. Det blev sjukt många hejdå:n. Även om jag inte fattar det själv när jag säger: "Vi ses om ett år, eller vi ses när jag kommer hem över jul" så känns det trist. Man borde inte säga hejdå, utan istället "vi ses" Hejdå känns tråkigt.

Det är människor jag har spenderat de senaste tre åren med nästan varje dag, typ hela tiden. På så sätt känns det konstigt. De har ju alltid varit där i skolan och man har vetat det. Men nu ska jag dra, dra bort till osäkerheten. Helt sjukt.
Gud vad jag kommer sakna er!  Bilder kommer sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: trees

Jag håller med dig! Det känns fel att säga "okej men vi hörs om ett år" eller ses då.. Vad pratar man för språk i luxenburg? när åker du??

2009-08-23 @ 20:37:20
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0