Bilder


Jag har just kollat igenom lite bilder från mina år på gymnasiet. Tänk vad mycket roligt vi haft för oss! Och så mycket bilder det finns! Ojoj, tänkte för en sekund att jag skulle framkalla en del, vissa bra och fina vissa tokiga och roliga. För att ha lite att tänka på och skratta till nere i Lux. Men sen kom jag och tänka på viktgränserna igen...dessa jävla gränser! Men jag har inte hela lagt det åt sidan. Jag får se, det är ju ett tag kvar och det tar inte så värst lång tid att få bilderna. Så kanske, kanske. Annars får jag väl göra det när jag kommer hem under julen. Då lär jag väl inte ha några problem med gränsen..hahah!

Nu blir det fix med ramarna jag köpte igår! De ska upp på väggarna! Och ja, jag hittade ramar till slut. Det blev på Maxi, det var svindyrt på IKEA. Sen när är IKEA dyrt? (79:- för en ram anser ialla fall jag är dyrt...)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0