Dag ett på riktigt


Nu är min första riktiga dag som aupair avklarad. Känns bra även om dagen inte varit den bästa. Theo lyssnar inte och jag blir frustrerad och vet inte vart jag ska ta vägen. Mat har lagats och en matlista för en vecka är gjord. Så det känns hur skönt som helst! Nu är det bara till att laga maten som återstår. 

Var även in till stan och träffade två tjejer, två andra aupairer alltså. De var trevliga och vi lär nog ses igen i den här lilla staden! :P Sen har jag också fått bekräftat att det finns en tjej här som också är ifrån Västerås, hur stora är oddsen?! Måste försöka få tag på henne och kolla vem det är :P Tydligen så är hon två är åldre än mig, men jag vet verkligen inte vem det är. Men förmodligen känner jag väl igen henne när jag väl ser henne. We'll see! 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Emily och Sydoooow!!

Fan va naaaajs!! Värsta huset asså fan vilket place! Vi ska göra en lika cool film om vår lägenhet värsta inspirationen jue ;) Men var inte ledsen vi tror på dig. Fast man får vara ledsen det är naturligt skönare att gråta än att ha klump i magen. Massa kärlek till dig Ani banani vi älskar dig!! <3

2009-09-01 @ 21:30:21
Postat av: MS

sötao! <3

hoppas du klarar dig därborta! <3<3<3

men det tror jag säkert att du gör!

Orka att snubben har en miljard vita skjortor haha

MER SÅNT HÄR :D

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

2009-09-03 @ 21:05:05
URL: http://heejmartina.blogg.se/
Postat av: Merre

wow det är verkligen ett jätteflashigt hus ju!! såg att du hade din lilla gosedjurshund med dig, fick även firren o ankan hänga med ner till luxemburg?! hoppas inte det för då blir det mycket svårare för mig och Sofia att kidnappa dom:P



och bara så du vet så är du inte ett dugg svag, du är riktigt jävla strong enligt mig som vågar göra det här! Men samtidigt så är du ju trots allt en choklad kula (hård på utsidan men mjuk på insidan!)



ha det bra:)

2009-09-08 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0