Dagsplan?


Kom precis ur duschen, drog nyss på mig ett par jeans då det inte är en enda solstråle utanför mitt fönster som tittar ner från himlen. Menmen.. Ialla fall så sitter jag just nu och funderar på om jag ska provpacka en gång, för att se hur mycket mina grejor väger. Men jag vet inte om jag vågar...haha! Mamma och pappa ska ju skicka ner grejer till mig, ialla fall som det är tänkt nu, men hur mycket? Jag har en del grejer som jag ska stryka från min fina lilla packlista, men samtidig så kan det ju komma gånger man saknar dem? Haha! Nej, saker som jag är osäker på får nog faktiskt stanna hemma. Så är det bara.

Annars så har jag en träningsvärk som är bortom denna värld! Mina vader känns som två jävla betongblock. Blä vad jag hatar träningsvärk. Idag ska jag försöka fynd på ikea. Jag behöver verkligen några ramar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0