Efter ett desperat letande


Gårdagen blev fullspäckad av GossipGirl, eller ialla fall blev kvällen det. Blev ett par avsnitt så nu kanske jag har kollat på 5-6 av andra säsongen. Super! En del grejer med som jag inte gillar bara, hahah till exempel när det inte blir som jag vill! haha, men det är ju en de lavsnitt kvar så det kanske hinner bli ändring på det.

Stan igår, tänkte handla upp de 100:- jag hade kvar på mitt presentkort från MQ...Fick det för ett tag sedan och nu går det ut i jul så jag var ju liksom tvungen att handla upp det. Faktum är att när jag fick det så handlade jag som fasen där, men efter att jag fått presentkortet hittade jag ingenting som jag gillade. Jag har letat och nu i somras köpte jag ett par shorts. Men då var det liksom 100:- kvar, tänkte då gå dit och leta upp något fin, hittar jag något? Nej..som alltid när man verkligen vill/måste hitta något. Provade hur mycket som helt, hittade dock inget. Det slutade med att det blev tre par strumpor...och nu är det hela TVÅ kronor kvar! Haha! Tänk att jag inte hittade något roligare än tre par jävla strumpor...
Puss

Kommentarer
Postat av: ellinor

anna anna anna

vi måste ju ses innan du åker ju

2009-08-15 @ 14:36:10
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0