en annan del av europa


SÅDÄR! Nu äntligen kommer lite uppdatering. Jag börar med att ta dag för dag... (tisdag och onsdag)

Tisdag: Dagen då Västerås skulle lämnas. Packning som visade övervikt på vågen och ompackning tills det stämde. Mormor och morfar kom och hämtade mig vid tolv och vi drog iväg mot Nyköping. Sedan blev det visit på Jogersö. Det gick bra och det blev sängen tidigt.

Onsdag: Gick upp klockan halv fem och käkade, gjorde oss iordning och såntdär. Sedan begav vi oss till Skavsta där flyget skulle ta mig till Frankfurt/Hahn. Var lagom nervös över mig packning men det storabagaget gick loss på 15.1kg så 1hg för mycket! Haha, ingen övervikt där inte. Sedan vägde handbagaget 7.8kg så det klarade jag också! Sweet! Hejdå/vi ses öv mormor och morfar och sen var jag igenom säkerhetskontrollen. Flygturen var dryg då en gammal gubbe satt brevid mig och hostade konstant i 2 timmar...lagom irriterande, försökte överrösta honom med min ipod men inte ens det gick. Nu har man väl svininfluensan också.

Sedan blev det en busstur till Luxemburg på två timmar cirka. Därefter ett möte med familjen och det gick bra! (det också)
Liten rundvandring i city och pastalunch på ett italienskt ställe i stan. Mycket gott! Sedan blev det till att åka hemmåt hit till Altlinster. Huset är mycket fint!! Mitt rum är stort och bra med en stoor säng. Samt ett eget badrum intill (stooort) Allt detta ska jag lägga ut filmer på sedan då jag visar er runt tänkte jag. Men kanske vore bra att vänta tills man är själv så man inte verkar helt körd? =D Nu ska jag titta på en film tills jag somnar. Har lånat en av familjens enorma samilng. Ojoj, de har typ as många serier, (bland annat alla PrisonBreak, tror ni jag ska kolla om från början eller?!) och filmerna går inte ens att ränka!
Vi hörs imorgon!
Puss från lux

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI HANN INTE SES!!!!!!!!!!!!!!!!

det kanske var lika bra egentligen, med tanke på att jag är så dålig på avsked.

det känns konstigt att du är borta. blääääääääk

saknar dig redan!

Lägg upp lite bilder kvinna!! På rummet och när ni är ute och sådär!

PUSS

2009-08-27 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0