Ett täcke av moln


Ja, det är vad som pryder himlen här i Västerås denna måndag. Vart tog solen vägen? Det är nu man får igen efter att ha klagat på värmen...MEN det kan vara skönt med såna här dagar också efter denna värmebölja.

Igår hade jag fel. Det var inte en olycka på E18 vid Köping, det var TRE! Två "riktiga olyckor" och sen en kökrock, för att folk inte är uppmärksamma på bromslysena på bilen framför? Orka...

Men ialla fall, Casanova var lika bra som alltid! Borde fixa till mig den på något vis...haha! Jag tog samtidigt datorn i mitt grepp och spelade sims medans, nu är mina gamla familjer tillbaka igen? Var sims koko igår eller? Svar JA.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0