Handlingen




Där har ni en bild på min "shopping" idag. Tandkrämen är förresten underbar! (om en tandkräm nu kan vara det..) Det blir till skum i munnen, haha! Den finns hemma också om ni vill testa den ;D Den går nog på reklamen ibland vill jag minnas.. Sen är det vanliga grejer som finns i Sverige med, tex hårsprayen, JA mamma, det är samma som du använder hemma, ville ha min Got.2.Be eller vad den heter, men de hade bara en av den sorten och den kände jag inte igen. Så det blev en bekant ialla fall. Sen shampo och balsam, finns också hemma (just den där sotren) Ville egentligen pröva något nytt härifrån, men jag hade lite bråttom så jag hann inte kolla på alla, plus att jag inte fattar nåt av det som står på flaskorna ;D hhaha! Men det här blev nog bra.

Nu ikväll så har jag varit barnvakt åt Theo som jag skrev tidigare. Vi hade det kul. Lekte och tittade på Pocahontas! an spelade även piano för mig! Nu ska jag nog sova snart, imorgon blir det frukost klockan halv 10 och innan det ska jag duscha. Men jag har ingen hårfön =(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0