Hopplöst letande


Jag letar och letar....jag kan inte fatta mig själv. Nu är det två saker som är borta. Dels fotona från trean, någonstans är de, och jag vet att när jag lade undan dem så tänkte jag "Jag lägger dem här, det kommer jag komma ihåg, det är ett bra ställe att förvara dem på" för så tänker jag alltid. Vad det än gäller. Hur "städad" jag än är, så har jag ingen organisering på mina grejer. Jag har en pärm där jag lägger viktiga papper och så, uppdelat i bank, skola mm. Men jag skulle behöva så mycket mer!
Nu har även ett brav försvunnit, med bank papper i. Inte något dunder viktigt det vet jag, men ändå. Det ska sparas och bara för att jag inte hade lust att sätta in det i pärmen den dag det låg på mitt bord, så la jag det någon annanstans, där jag exakt skulle veta vart jag hade det. Vet jag det nu när jag letar? Nej.
Så oerhört trätt på mig själv. Kan man ta en paus från sig själv?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0