Huvudvärk och långsam dag


Idag har jag verkligen inte gjort någonting överhuvudtaget. Eller jo, jag budade ju på tradera! Yeeey, grattis liksom. Nej men jag tog faktiskt en cykeltur också. Hoho!

Jag tänkte nu göra en ny spellista till min lilla ipod, en träningslista.. Har aldrig gjort någon innan och då har jag sprungit med helt blandade sånger, lite frustrerande när man är mitt uppe i spåret och kutar och då kommer liksom "my heart will go on" från Titanic på..haha nej men typ så är det! Så det ska det bli ändring på nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: ms

du måste ha med alla bra låtar!!!



typ dom här:

- fighter, christina aguilera

- ULLIS MIX

- den där: dudududududurududu (fattar du ? hahhaha)

- heavens on fire, kiss

och fler, typ ROGER eller nåt haha

och phantom of the oprah!

PUSS

2009-08-22 @ 21:14:10
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0