I'm alive!


Tjohej! Jag lever! Dödsträningen var helt okej, den var skön men så jävla jobbig! Det gillar jag så jädrans mycket alltså. En liten "ny" tjej var också där, ny och ny, Matilda som tränat i klubben förut med aldrig med oss. Hon var trevlig och det var lite mysigt och skabb i berget som vanligt. LillPrinsen visade sitt riktiga jag för första gången då jag varit med på träningen. MS och G har alltid snackat om hur skön han är men jag har aldrig fattat det, haha men nu förstår jag EXAKT! HAHAHA höll på att dö bara av det! =D

Snart börjar Beck - Sista vittnet, jag ska se! Jag ska se! Har faktiskt inte sett en enda Beck denna sommar fast de gått på fyran ett bra tag nu, har riktigt aldrig haft lust och ibland har det blivit bortglömt, trots älskaren av filmerna jag är. LoveLove!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0