Just nu


Var uppe tidigt trots min sena GossipGirl kväll. Blev ett par avsnit igår. Imorse när jag vaknade gick jag och gjorde frukost och sen direkt upp hit och kollade två avsnitt på rad! Fast förevigt!

Just nu har jag dock en liten paus, har gjort mig iordning och bäddat och sång. . Så nu är man ialla fall lite fräsch! Fast jag ska nog duscha snart.. Spotify är på och musik strömmar. Just nu sattes en "gammal goding" på. Nämligen denna:

 

Och äntligen lyckades jag! Nu vet jag både hur man lägger upp videos på DialyMotion och på YouTube! Fick först göra denna video själv då låten inte fanns med på YouTube! Haha, verkligen inte någon bra video, men bortse från det och lyssna! M. Holmgren var min absoluta favorit i FameFactory, och jag hade världens crush på honom! När jag senare fick lära känna Merre kom det fram att hennes favorit var Andres! Haha, åh vad jag älskade FameFactory. Av min lärare fick jag senare veta att han var gay...haha! Vägrade då att tro på det, vi skulle ju liksom gifta oss...Men, gay eller inte, underbar är han.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0