Laptopväska


Då jag har varit trädgårdsmästare åt kära mormor och morfar när de varit på semester så ska jag som tack få en present. Jag har nu tänkt ut att det vore alldeles perfekt att få en väska till min goding. Så därför har jag börjat kolla runt lite, överallt ser man ju Gollas väskor, och visst de är grymma! Men jävligt dyra tycker jag själv, då det inte just är golla för märket jag vill åt, utan mer för deras design så kollar jag runt lite till. Jag har nu hittat en jag tror ska bli bra och det är en aha väska. De också med snygg design. Då de kommer in på onoff här någongång snart så ska jag gå dit och känns på den, kanske är det inte samma kvalité? Den är 200kr billigare än de "vanliga" väskorna från golla, vilket nog blir bra! Återstår bara att se när de kommer in...kanske ska ringa? 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0