New update


Jag vet att jag är seg, men nu har jag kommit hem! Har varit på lite äventyr i storsta'n gbg. Dagarna som gått då..:

Onsadgen bjöd på utgång med Emily och Merre, pluto stod på listan men innan det träffades vi hos Maddo som gärna tog emot oss innan på lite drinks! Hon trugade i oss båda det ena och det andra men som tur var slapp vi "bensinen". Hon njöt mycket av att se oss plågas! Sen blev det ialla fall en grym natt ute som resulterade i en osäker cykeltur hem barfota. Väl hemma upptäckte jag två enorma skavsår. Just nu har jag lärt mig att uppskatta de svindyra skavsårsplåstren som är värda vartenda öre!

I torsdags begav mamma, pappa, Frida och jag oss till Göteborg för en liten weekend. Mamma och pappa hade nämligen biljetter till U2 och jag och Frida körde på två dagars Liseberg! Yeah! :D Ojojooj, lika grymt som alltid, jag har till och med blåmärken efter kanonens alla åk :P Åh vad kul! Varför kan inte Liseberg ligga här i Västerås? Då skulle man liksom dra för att åka ett åk sådär bara. Det skulle vara något det!
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0