Rubrik?


Nu är det snart kväll och då ska jag vara ensam med Theo. Föräldrarna ska iväg på något möte. De ska även äta ute så vi ska äta tillsammans, bara vi två.

Det har varit sjukt varmt här idag! Vi har varit och gått i en park där Theo lärde sig cykla utan stödhjul! Han var jätteduktig. Där fick jag också reda på att de var glada över att han accepterat mig så fort, han brukar tydligen vara lite knepig i början med nya aupairer och inte gilla dem, men mig gillar han tydligen! Känns bra. Vi har även hämtat min bil som varit på reparation, och jag har köpt mina första saker från luxemburg. För 18.87 euro. Inget vitkigt egentligen, men saker som behövs! Typ shampo, hårspray, ja ni vet. Visar vad som köptes mer senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0