Spotify is the shit


Pappa och jag har just letat upp lite gamla sköna låtar på spotify, såna som man har hört hundrafemtio gånger men aldrig riktigt vetat vad de heter eller vilket band osv.. men nu så! Nu ligger de skönt inlagt i mina spellistor! Åh vad jag älskar spotify! 98% av all musik, dessa två procent som inte finns har jag lyckats, oturligt nog pricka in. Till exempel så finns inte någon låt med Seconhand Serenade, why? Ett par andra låtar som jag också velat ha finns inte heller, varför skulle de där låtarna som inte finns just vara de som jag gillar? Men, de är inte mina absoluta favoriter så det gör väl inte så mycket, dessutom har jag dem ju redan på datorn! =) hihi.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0