Update två idag..


Har precis försökt kolla in där jag ska bo i Lux på google earth, det gick inget vidare dock. Det var inte så bra upplösning på gatan, don't know why. Men, jag har ju ialla fall fått se huset inifrån och en bild på utsidan, men det hade varit lite kul att kolla in gatan, men jag får väl hålla mig ett tag! Det är verkligen inte långt kvar nu, jag har ju min lilla lista på grejer jag ska fixa och så innan, det har börjat minska där, men det är fortfarande en massa grejer som känns som att jag inte kan fixa än, som ska väntas lite med och sånt, till exempel all packning och sånt, men det går väl att förbereda antar jag, tex en lista? Kanske borde börja med det nu så att jag kan ändra i tid och få med allt!

Tänkte ta en liten film kväll ikväll, lutar mot Bridget Jones Diary 1 eller satc filmen, men jag tror jag känner lite mer för bjd ikväll faktiskt.
Hittade en vimmelbild från i onsdags också, kolla så snygga vi var!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0