Vanliga dagar som rullar på


Nu är man inne i de dagarna också, inte så mycket att göra men det är skönt det med! Tog en runda i spåret idag, vilket jag fick ångra! Höll på att dö av värmen! Bättre vore det väl att dra ut på kvällen? Får börja med det...

Annars händer väl inte så mycket, varken i mitt "vanliga" liv eller på aupair fronten. Jag har köpt en datorväska nu (eller jag fick den av mormor&morfar rättare sagt...) Det är underbar! Beige och rosa.., i love it!

Jag hade dessutom fått tre kommentarer nu när jag gick in här på bloggen, av tre olika tjejer som också ska ner till Lux som aupairer! Just när jag ska det också, eller inte precis men ungefär samtidigt! Hoppas vi kan höras och sådär! Kul att ha kontakt med folk innan man kommer ner, då vet man om någon som finns där ialla fall! =)
Nog om mitt liv!
Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

Ja det är jättekul att så många svenska tjejer ska til lux :) jag var där en månad innan sommaren också och då var det jättemånga som precis hade åkt hem eller som skulle hem precis, vilket betyder att det kommer nya tjejer nu i höst :)



min msn är: [email protected]



kram

2009-08-05 @ 20:16:44
URL: http://jordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0