XOXO


Förut när GossipGirl var nytt, så körde ju jag och Sofia lite maraton då och då, men vi kom aldrig till säsong två. Det var även en del avsnitt vi inte hade och därför missade, men nu har jag börjat om. Kollade nyss på det allra första avsnittet och fortsätter nog med det andra imorgon. Sen snart så har jag nog kollat mig igenom både säsong ett och två. Om jag känner mig själv så blir det nog mer än ett avsnitt imorgon! Åh, det är så bra!
Nu väntar min säng på mig, och jag längtar efter den, så efter en tandborstning så återförenas vi.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har kollat på alla som finns ute nu! De är skit bra du måste se!

2009-08-07 @ 10:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0