3e advent, vad hände med tiden?


Helgen lider mot sitt slut även denna gång, och detta var den sista helgen i Lux på någon vecka. Den har varit mycket bra måste jag tillägga! Trier igår, vilket var underbart som förra gången. Förutom att det tog oss två timmar istället för 40min att ta oss dit. Julmarknaden är poppis kan man ju lugnt säga. Vi mös och åt och åt och åt, shoppade lite. Blev någon julklapp för min del och en souvernir (stavas det så?). Plus ett antal flaskor från matshoppen. Vilket var mycket roligt! Hehe, hade tänkt köpa något annat, typ någon grej..men hittade inget. Kanske har mer lycka i TaxFreen på fredag. Har en massa kul bilder från igår men jag orkar inte lägga upp dem nu. Har just lagt upp dem på facebook, så nu tänkte jag slappa och kolla film. Så det kanske blir bilder ikväll.

Har även varit iväg och bytit Theos julklapp idag, han fick ju en likadan som jag hade köpt av sin farmor och farfar då de kom i fredags. Så jag fick åka och byta. Men det gjorde inget. Lite tid på Auchan säger man inte nej till. Alla julklappar är klara. Sweet.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Roligt att det blev lyckat i TRIER.Nu är det bara Johan som skall höra av sig om hämtning (hur många och när?)Stavningen:souvenir! Kramar från en längtande mormor

2009-12-13 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0