Back to reality


Sådär, nu kommer min update. Regnet har äntligen dragit sig bort från lilla Luxemburg, men jag har hört att det möjligen vankas snö samt någon grad kallare. Kan väl stå ut med det också iofs.

Fick något migränanfalls tjaffs i söndagskväll då jag skulle sova. Ingen hit kan jag säga. Klockan var sen och den slog till som ett basebollträ från ingenstans. Värk ner i ryggraden och illamående. Hur vanligt är det på en skala? Tippade upp och tog en alvedon och smög ner i sängen igen. Men huvudet helt stilla och ett ihärdigt dunkande somnade jag till sist, och vaknade till slut upp en måndagsmorgon som igår - utan huvudvärk. Tack!

Var lite sur över advents grejen här nere (existerar ej i detta hus) så idag köpte jag fyra ljus i små röda plastbehållare. Det är min provisoriska adventsljusstake för 3,25 euro. Så ikväll ska jag tända mitt första ljus. Kan bekänna redan nu att jag kommer fuska med det sista ljuset, fjärde advent. Detta kommer tändas 17 dec, då jag inte kommer att träffa herr provisorisk på självaste fjärde advent!
Det var allt för mig så länge.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0