december tio, nollnio


Dagarna rullar på som vanligt och nu är det en vecka kvar till loov. Hur skönt är inte det då?! Kanske 99 på en skala mellan noll och tio.. Nej vad dryg jag är. Var lite ovisst om jag skulle behöva hoppa in som barnvakt ikväll, vilket inte behövdes så istället ska jag spendera kvällen med andra saker. Till exempel att duscha som jag inte orkade igår.
Mina tänder fuckar fortfarande upp. Jävligt irriternade.

Tack för ditt kort mormor! Theos kom också, han blev väldigt glad. (De hade kommit igår)
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Glömde fråga igår. Håller dina visdomständer på att spricka fram? I så fall blir det snart bättre. Lussefirandet i Köping gick jättebra. Emma var så duktig! Kul att Theo blev glad Puss o kram sov gott

2009-12-10 @ 22:01:07
Postat av: emma (din kusin)

Hej anna



kul att du ska komma hem snart!!!

saknar dej.



kramar emma

2009-12-11 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0