in one way or another


God kväll gott folk som läser min blogg.
Nyduschad i min lilla pyamas sitter jag nu här och njuter av min nypressade apelsinjuice som jag gjorde i juicemaskinen nyss. Blev en liter, en hel massa apelsiner samt två grapefrukter. Ska njuta av den tillsammans med min bok. Sedan tänkte jag sussa och börja min sista måndag i Lux år 2009. Känns koko, och igår när jag sa hejdå till Kristin blev det "Vi ses i Sverige" Helknäppt. Jaja, nog om det. Det är flera grejer jag tänkt´skriva om här, men nu glömt dem alla. De finns någonstans i någon vrå i hjärnan men vill inte titta fram just nu. Så det får bli när det dyker upp helt enkelt.
Det blev heller inga bilder från Trier, men intresserade som har facebook kan kolla där om ni inte orkar vänta.

Fem sova kvar till Sverige, som Theo skulle sagt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0