Lördag


God morgon/ lunch, jag har inte precis vaknat men min kropp/ mitt huvud vaknade nog för inte så länge sen. Var ute igår med Towe. En massa gratis, man blir då bjuden heela tiden här nere. Jag drack dock "bara" Jägermeister och vitt vin, det var då bara inte ett glas/ shot, riktigt sweet med en gratis kväll ialla fall. Vi behöver inte gå in på detaljer.
Idag blir det som nämnt barnvakt ikväll åt Theo och Tim, funderar på att ta mig till affären och inhandla lite godis först..skulle inte sitta fel! Får se hur det blir. Nu dricker jag en kopp té och lyssnar på julradio.se, kul med lite "nya" random jullåtar som man inte brukar lyssna på.

Frida, när jag kommer hem vill jag ha en och en halv liter julmust kall i kylen, och en vörtlimpa med russin (FÄRSK) :D Tack så mycket :P
Mormor, ja, jag ska packa det jag vill ha med mig, sen får vi se hur vikten slutar.

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

jag kan säga att jag kan FÖRSÖKA allt vad jag kan.

minnet är nämligen inte så bra i mitt huvud:P

2009-12-05 @ 17:57:52
Postat av: mormor

Tack för brevet!Krama Theo mycket han behöver din kärlek. Låt han inte gråta fast han är trött.Prata,prata om att han måste erkänna sitt fel och att du inte blir arg.Stackar lilla kille!!!!

2009-12-06 @ 09:36:07
Postat av: mormor

EDBERGS hos oss i går kväll. Fläskfile på planka,sparris,bearnaisesås.Efterrätt:chokladparfair med kolanötsås. Satt som en smäck.

2009-12-06 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0