night before leaving


Det här blir nu mitt sista inlägg i Luxemburg år tjugohundranio. Har bestämt mig som hastigast NYSS att göra det lite stressigare för mig imorgon genom att duscha på morgonen. Orkar inte nu, känner mer för att kolla tv. Så därför blir det ingen dator imorgon, den ska nog packas ner redan ikväll. Så så blir det.

Theo är lite ledsen över att jag ska åka och att vi inte kommer se varandra på så länge. Han är så söt! Idag fick han min julklapp, han blev glad och jag var glad :) förutom när vi gjorde läxorna..men det är en annan femma. Han kommer att skippa skolan imorgon, olovligen, då man inte får ta ledigt här nere för en dag eller så (innan lov) om man tillhör den luxemburgiska skolan. Så därför ska Mario ringa och säga att han är sjuk. Blev lite vin ikväll då de har en vän på besök nu, fick vinet som jag fick förut då jag var barnvakt åt Theo under ett antal dagar då de var i Rom. Smarrigt!

Påminn mig även i framtiden om att aldrig saffa kök med skåp/ lådor som ej går ända upp till taket. Det är grymt äckligt att städa där. Det var dagens "julstäd" tillsammans med hela köket, men det är en piece of cake, men uppepå skåpen..damm som geggade ihop sig med fett...myspys. Ej. Så nu pryder ett lager av gladpack överdelen av skåpen så att man bara tar bort dem sen och läger dit ett nytt lager. Rätt smart även om det inte var min egen idé.
Puss   seeya tomorrow bitches!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är såååååååå välkommen hem!!

2009-12-18 @ 07:40:13
Postat av: Erika

Heej, googlade lite och hittade din blogg=) Jag ska också vara au pair i Luxemburg! :) Trivs du bra?

2009-12-18 @ 08:51:14
URL: http://sandellisch.blogspot.com
Postat av: emma (din kusin)

hejan!!!!



vi ses snart saknar dej!!!



kram emma

2009-12-18 @ 17:20:23
Postat av: Erika

Så himla bra! Min familj bor typ i en liten by, minns inte riktigt vad det hette.. Men dom verkar jättesnälla så jag är taggad iaf! :)

Går du nån språkkurs eller så?

Kramiz!

2010-01-03 @ 11:15:32
URL: http://sandellisch.blogspot.com
Postat av: Mormor

Saknar dig redan! Klaffade allt ? Skriv, berätta om du orkar Pussar o Kramar från din hispiga mormor. Förlåt!

2010-01-03 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0