och så var det bara en dag kvar..


Ligger uppe i soffan och kollar lite på internet/ kollar tv. Precis klar med säsong tre an one tree hill. Har även laäst ut luftslottet som sprängdes under kvällen. Så nu vet man sanningen bakom gardinerna eller hut man säger. Inte så mycket mer att tillägga, vi får se när härskapet behagar komma hem och då nattar jag mig själv. Tänkte under tiden kolla på parlamentet.

Mormor, exakt 15.40 landar jag på Skavsta på fredag, som förra gången. Vi får väl hoppas att jag slipper deras förseningar bara. Så 15.40 ska det vara enligt tidtabellen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu du Anna är det ingen dag kvar.Har idag bakat ditt solrosbröd gott tyckte din mor. Jag och morfar kommer och hämtar dig. Mycket kläder skall du ha på dig för här är nu 7 grader kallt och nordlig vind. hoppas du får en bra resa! Sov gott puss o kram

2009-12-17 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0