The grass always looks greener on the other side..


Efter en dags ledighet är jag inte riktigt återuppvilad..haha! Nej, har inte varit ledig idag. Ett par timmar med Medea och Teddy stod på schemat. Har även tillbringat ett par timmar på stan, julshopping eller vad vi ska kalla det. Rätt mycket saker till mig själv, mascara, nagellack ja ni vet. Har äntligen hittat en affär som säljer mascaran jag använder :D Nivea, det finns liksom inte i affärerna här då det "är för billigt" men nu har jag hittat en affär som säljer den för 8 euro! :D Ska tipsa Sara också, hon använder samma som mig :P

Nu blir det tv, och sen sova! Kanske en dusch också...hm..

Förresten för er intresserade har jag nyheter på flaggmannen! Idag var han inte sjuk, och jag såg honom in action till och med! När han vid 18.00 stod ute och hissade ner flaggorna! Så ja gott folk, han existerar. Men frågan kvarstår om han var sjuk den dagen och om det finns flera eller om han jobbar själv med alla flaggorna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0