Tre igår


Då var ännu en fredag kommen i Luxemburg. Två veckor kvar tills man sitter på Hahns flygplats och inväntar flyg mot svea, igen. Känns bra faktiskt, tiden går hur fort som helst! Var ju nyss hemma känns det som. Men ialla fall, igår var det tre veckor kvar tills julafton, vem kunde tro det? Alltså julkänslan existerar inte hos mig. På söndag tänkte jag kolla igen alla avsnitt av årets julkalender, då kanske stämningen kommer hit också.

Friskis igår, blev lite frisk och svettig som Theo säger. Känner dock ingenting idag, kanske skönt då träningsverk och städning av ett helt hus inte går så jättebra ihop.
Har förövrigt hittat en ny favvis bland TicTac djungeln, cherries and passion! mmM. Kanske att en sådan landar i min väska på väg hem så kanske ni får smaka, om ni har tur.
Imorgon vankas det tydligen pepparkaksbakning här i huset, och på kvällen är jag barnvakt åt Theo och Tim så någon pepparkaka kanske också höjer julstämningen!
Puss

Kommentarer
Postat av: fridaa

jag lovar dig att julkalendern verkligen är sämst.

du vill inte ens kolla på ett avsitt..

bättre var det när vi var små:(

2009-12-04 @ 16:19:10
Postat av: mormor

Även mormor har svettas idag.Kul att du citerar vad Theo säger det tycker mormor är roligt! Här hemma är det tur att det finns ljusslingor så det blir lite adventsstämmning, vädret kallas för dimma o. dis. Har idag plockat granris, mofpoffen plockade trattisar förstås. Kram till en pärla som vi längtar efter.Packa det du vill ha med dig hem !

2009-12-04 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0