Varning för klagoinlägg


Kvällen är kommen och jag tänkte krypa ner i min säng och läsa. Håller fortfarande på och tar mig igenom Luftslottet som sprängdes och har 250 sidor kvar tror jag, alla dessa ska läsas klart innan hemresan. Så jag får nog ta och snabba på lite och verkligen ta mig tid och läsa, där ligger mitt problem. Har tagit en mys dusch, tände en massa ljus inne i badrummet och släckte ned, myzzpyz.

Skulle kunna dra ut mina visdomständer på vänster sida i min mun. Varför ska det göra så förbannat ont? Borstade idag med mitt "bakteriedödande" medel som jag fick som tips förra gången jag besökte tandläkaren. Ska nog köra en omgång ikväll med. Det värsta är att det skummar upp och får samma koncistens som hårtvispad äggvita. Kväljningarna är inte långt borta då inte, men allt för att slippa denna smärta.
Här även en ihärig smärta i ryggen, vänster sida om ryggraden muskeln. Det går inte bort om jag står, sitter eller ligger. Eller jo ibland då jag ligger, men oftast bäst när jag går. Den är värre än tänderna, det är liksom två helt olika smärtor, jag blir så frustrerad och tokig varje gång. Tänderna är mer ett dunkande, det här, ja det vatte fan vad det är. Har idag börjat fundera över om det kanske är av samma slag som då jag upptäckte att min säng inte var bra. Men då var smärtan i svanskotan, antingen så är det det, eller så spänner jag mig. Snart kommer jag ialla fall hem till min egna dunder braiga säng och om det då försvinner, så vet jag vad mitt problem är...
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Tråkigt gumman att du inte mår bra. Jag brukar känna av mina visdomständer inederkäken, tar då hjälp av en mellanrumsborste.Det sitter säkert något smuts i tandköttet.Kram o puss! Hoppas du kan sova gott!

2009-12-07 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0