DVD utökning

Nu har jag beställt lite filmer, tyckte bestämt att det var dags att uppgradera min hylla. Är trött på de flesta, och kände att det var dags för nya friska fläktar! Det blev bland annat Patrik 1,5 och sex and the city filmen, då jag inte sett någon av dem!

Har haft en jävla huvuvärk idag och därför stannade jag hemma och vilade från den ända lektionen vi hade. Den har inte lämnat mitt huvud än och det känns jobbigt.. Men imorgon ska jag till skolan, då har vi också bara en lektion och sen ska jag plugga. Det blir karate också och jag funderar på att gymma, men orkar man det?

Nu har jag gäspat allt för många gånger under detta inlägg, så det är nog dags för sängen nu för min del!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0