Frid i själen


Jag har för ett tag sen kommit hem från träningen, det gick väl hyfsat bra. Katan satt som en smäck, haha. Men renrakuwasan var det sådär mer, judogubben kom och störde och då försvann min koncentration. Sen kom den tillbaka till mig, men för ett tag där så var tankar och allt inne i mitt huvud. Även fast det aldrig blir så nere i MB. Kan inte förstå varför, men nog är det nåt magiskt med det där berget, ni som inte varit där, eller för den delen aldrig känt berget som ert andra eller tredje hem, kommer nog aldrig få den känslan. Tänk att för ett par timmar bara glömma, glömma allt som finns där uppe, allt som hänt och alla jävla problem som finns i hela världen. Det är verkligen en upplevelse bara det! Ni borde verkligen pröva. Då kanske ni förstår. Kanske försvinner det med flytten, men kanske att den finns kvar. Hoppas det, hoppas att den föralltid följer med karaten.

Jag ber om ursäkt för detta inlägg, helt flummigt! Jag borde nog sova, imorgon är det sista dagen i skolan, sen är det lov och efter det börjar nedräkningen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0