Friday and i'm in love

Hej och hå!

Det är fredag och känns helt underbart! Började egentligen tio över åtta, men jag försov mig... kanske har att göra med alla dessa jävla byggarbetare som nu har kommit till vårt hus och har väckt mig typ sju varje morgon fast jag börjat JÄTTESENT? Ha lite respekt, haha! Inte alls bitter här inte..

Igår var det träning som vanligt. Det gick superb! Något som kallas träningsvärk har jag idag dock, på det allra konstigaste ställen...gudarna vet hur det gick till..

Det här ska bli en alldeles underbar helg har jag bestämt mig för!

Miss C
Puss

Kommentarer
Postat av: ellinor

miss c?

2009-02-06 @ 10:08:02
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0