Skrikande fjädrar

Nyss hemkommen ifrån karaten, men jag mjölkade från träning nummer två. Det är najs att komma hem lite tidigt. Jag vill här i min blogg officiellt nu på heders försöka att alltid ha min mobil tillgänglig för diverse samtal eller sms, allt för er! Så nu bör jag gå och sätta på ljudet till att börja med.

Jag hade också tänkt att klaga lite här, men jag vet inte om jag orkar tänka på det mer. Såg kalla fakta igår om de stackars gässen som i sitt tragiska liv lever för att bli levande fjäderplockade fyra till fem gånger i livet. Därefter går de till slakt eller blir tvångsmatade så att levern ska växa och bli onormalt stor. Allt för gourmeterna. Fyfan. Aldrig mer dun för min del inte.

Miss C.
Puss


Kommentarer
Postat av: MS

Miss C är den coolaste hahahhaaha

2009-02-03 @ 15:14:58
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0