Snö som faller

Nu snöar det förfullt, ganska mysigt ändå men det borde blir vår. Det är ialla fall riktig vinter nu, det är bättre än någon jävla fejk vinter! Så bra där ialla fall.

Igår åkte Frida iväg till fjällen, jag fick skjuttsa och efter det drog jag direkt till gymmet, man var ju redan vaken så det var till att göra det bästa av den tidiga morgonen..

För övrigt hatar jag min mun just för tillfället, min visdomstand fuckar upp sig hela hela tiden, nu kan jag knappt äta eller svälja eller spotta...kul, skit kul. Plus att jag får borsta med nån jävla bakteriedödande gel på tanden som ska döda det som nu finns där. Den smackar inte gott alls. Va trött jag blir. Kan de inte bara rycka ut alla visdomständer nu genast så man slipper problemen med dem?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0