A blueberry dream

Hejsvejs i lingonskogen!
Idag är det lördag och därmed helg igen! Najs. Inget att plugga, förutom aktiekunskap tills torsdag men den börjar jag inte med i helgen.
Igår var det sent födelsedags firande för Emily, plus firande av hennes nytagna körkort som hon fixade igår! Grattis grattis för det! Vi drog senare till Konrad och partajade där. Köpte nog världens godaste drink! Jag och Robert fick improvisera lite i baren, då vi inte kan speciellt många drinknamn, så Robert sa att han ville ha en drink med banan smak, och klart fixade braten i baren det! När det sen var min tur typ 10 minuter senare, hade jag bestämt mig för att jag ville ha en drink med blåbärssmak, var dock osäker på om han skulle kunna trolla fram det åt mig. Men klart att han gjorde det! Den var helt improviserad av honom och hade därför inget namn. Trist, men den var jävligt god måste jag säga! Mums för blåbär!
Oj justja, nu har jag äntligen "städat ut julen" haha, några år sent, menmen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0