Acting housewife

Igår gjorde jag min alldeles egna körsbärssaft =) Jag är mycket stolt. Nog för att jag har gjort saft förut men inte körsbärssaft, bara rödavinbär med en touch av citron, så det kan man väl säga tog upp en ganska stor del av dagen. Men sen på kvällen blev det bio också, bröllopsduellen, mycket bra!
Har det hänt nåt mer spännande? Nej jag tror faktiskt inte det, en mycket lugn lördag och idag blir det nog också ganska lugnt.

Om ungefär en vecka kommer mormor och morfar hem. Nu har det varit borta i lite mer än en vecka. Pappa sa i fredags när de vart borta i en vecka att "nu har de bränt över 20.000". Vilket jag tycker är helt jävla för mycket för en ynka liten resa på två veckor. Vem spenderar 40.000 på två veckor av sitt liv på bara en resa? Helt otroligt. Men nog har de det skönt allt, jag skulle nästan göra vad som helst för att vara med dem där nere! Men på lördag hämtar jag dem iaf, och då kommer min parfym inflygandes också! Det blir bra de.
Förresten så saknar jag dem.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0