En ny termin forsure

Igår var jag inte i skolan, sjuk, sjuk, och mera sjuk. Missade till och med Gs KG inflyttning , typiskt! Varför ska man bli sjuk och missa massa roligheter när man inte annars brukar vara sjuk? Orka.

Idag var jag dock i skolan, men gick hem igen.. Fick reda på historia provet, och det gick bättre än väntat, grattisgrattis. Imorgon måste jag tyvärr gå, hur jag än mår, vi har någon redovisning och prov i svenska...riktigt snällt två dagar efter att skolan börjat och en vecka innan kursen slutar.. vem gör så? Det kommer nog inte gå så bra iaf.. men vad gör det?

På fredag börjar Let's Dance! Vi får se om denna säsong är nåt att ha.. det återstår att se.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0