Rubrik

Varje dag känns numera som helg! Kanske beror på mitt schema, haha det är så lagom nu känner jag, gå en-två timmar i skolan varje dag, helt okej för mig!
Bussen går typ om en timme, då blir det kemi och sen två ½ timmes hål.. men då ska jag plugga! För sen har vi prov och efter det blir det karate för hela slanten!

Imorgon blir det förhoppningsvis långfärdsskridskor med miljön, det får vi reda på idag. Så ikväll blir det väl för mig att leta upp någon ryggsäck..
Jag försöker också komma på hur det är när man flyger från Thailand..Mormor och morfar kommer ju hem på lördag, och det står att de flyger någon gång vid 10 på morgonen, men är det i svensk tid eller thai tid? Knepigt.. för jag hade nämligen tänkt att skicka ett sms innan de kliver på det där planet... vi får väl se. Pappa vet säkert hur det är.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0