Tyst som i graven

Jag har inte så mycket tid att skriva här. Eller tid och tid, det är väl mer vad jag prioriterar som ligger bakom. För visst har jag tid, jag har all tid i världen.

Den här veckan har rusat fram, det har varit mycket träning och lite skola, och så mycket skola blir det väl inte framöver heller om man ser till mitt nya schema! As soft. (sen när började jag använda soft?)

Karaten igår var rätt tuff. Men inte så genomkörande så att man blir sådär helt-jävla-slut-jag-vill-bara-lägga-mig-ner-och-dö. Han hade nog en annan taktik igår. Han försökte lära oss något! Haha, lycka till, nej men vi måste jobba hårdare vid sidan av karaten om vi vill komma någonvart tror jag. En del riktigt filosofiska samtal har vi gått igenom på denna punkt. Det blir nog bra bara vi tar oss i kragen!

På miljön åkte jag idag för första gången i mitt liv långfärdskridskor! Det var ganska svårt men jag tycker väl att det gick ganska bra med tanke på att jag vet hur länge sen det var jag åkte bra på vanliga skridskor! Det var mysigt att komma ut i den härliga vinterkylan!

Let's Dance nyss, blondinbella åkte. Kitty var sämre. Så hon borde åkt istället.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0