Jordgubbe

Igår var Dr Bombay i Västerås och gjorde stan osäker, ett par av mina små vänner var där. Hoppas de hade kul, jag var inte där. Biljetterna tog slut, och kändes inte värt att chansa på att det fanns en liten plats över till mig. Men bara för att jag inte prövade gick det väl hur lätt som helst att komma in :P Men men, det kommer fler events!
Istället mös jag hemma, kollade faktiskt på let's dance, eller ja, typ i tjugo minuter. För jag skjuttsade runt min käre bror då han skulle på fest. Vi hämtade en kompis till honom och ett bord som de skulle ha med sig. Sen var bilen full och vi fick åka till Råby och lämna bordet och sen tillbaka till Skiljebo för att hämta en till liten pöjk. Så det blev inte så mycket let's dance för mig, hade tänkt det dock. Tänk vad planer kan ändras.

Idag ska jag nog också mysa lite granna, mormor fyller år på tisdag så hon har bjudit hem släkten till dem och det blir kalas! Ett tag sen jag träffade kussarna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0