Vilotimma

Sitter i skolan och har precis gjort kemin, det gick väl bra till slut efter att Camilla hade hjälpt alla med typ allt, eller inte alla, alla utom Robert. Haha, så vi får väl hoppas att det blev bra. Sitter iaf nu och vilar, haha tänkte plugga geografi eftersom jag har hål en timme, men jag vilar ett tag först. =)

Jag har också kollat min mejl och det verkar riktigt lovande inför projektet :) Dags att börja jobba lite kanske :P

Igår drog jag med mormor efter skolan till Köping. Hon skulle shoppa på någon affär och jag följde med som smakråd :) Det var najs, bara att få komma iväg ett slag. Sen hemma kollade jag på Mulan för andra gången i mitt liv! Har ju velat göra det ett tag och efter någon månad av letande så visade det sig att MS hade den! Så jag lånade den, och en till men den behöver vi inte nämna ;) haha.

Nej nu ska jag kolla hur det går för mig och mina aktier.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0