Aupair Luxemburg 09/10


Nu är det verkligen inte långt kvar! Shit! Fick sms från polisen imorse, mitt pass är klart att hämtas! Ska nog hämta det imorgon då det nog också blir en liten stanrunda. Skulle gärna vilja ha en myspys tröja, men ändå en ursnygg en! Får se om jag hittar någon, kanske dumt att handla något innan jag åker? Det blir ju liksom ännu mer packning då...vi får se vad stan har att erbjuda. Om man hittar något kap är det ju omöjligt att motstå!

Jag har under kvällen börjat spåna på lite betonggrejer som jag skulle vilja gjuta. Dels en ljustake till hit hem, och kanske något till mormor och morfar, vi får se hur mycket betong det blir över. Iallafall så är jag sjukt taggad nu, skulle kunna börja nu med en gång! Haha, men det är lite "praktiska" problem som jag måste lösa först. Så kanske i början på nästa vecka sätts mina idéer till verk! Tidigare i våras gjorde jag ju ett rabarberblad som jag inte har visat här än, det kanske ploppar upp någon bild på det imorgon! Om jag hittar den rätta vinkeln dvs!

Jag tänkte också göra en ny kategori här, en aupair kategori, då bloggen kommer att följa mig i Luxemburg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0