Exakt en månad!


Idag är det den 26 juli, vilket betyder att om exakt en månad åker jag till Luxemburg,  jag är i Luxemburg om en månad! Det är helt sjukt, så lite tid kvar, can't wait!!! Det ska bli så spännande och roligt att få komma iväg, men samtidigt vet jag att det kommer bli jobbigt att säga hejdå. Men någongång måste man ju göra det också, eller hur?

Igår gjöt pappa och jag det som jag har funderat lite på, ljusstaken till mamma. Idag blev den klar, och den blir riktigt bra! Jag är en mycket nöjd skapare! Vi gjorde också ett par klot och något hjärta, bilder på det kommer lite senare.

Nu ska jag som trädgårdsmästare hos mormor&morfar gå och stänga av vattenspridaren!
Puss 


Kommentarer
Postat av: Johanna hagman

Hej! :-)



Hittade din blogg på google. Vad kul att du ska åka som au pair till luxemburg! det ska nämligen jag också göra, dagen efter dig.



Du får jättegärna maila mig, vore kul!



MVH

Johanna

2009-08-04 @ 12:24:02
Postat av: angelica

Hej! Ännu en au-pair som kontaktar dig :) Jag åker ner nu den 11e augusti och ska bo ca 8 km från lux city :)



Hör gärna av dig om du vill hitta på något!

MVH angelica

2009-08-05 @ 01:02:04
URL: http://jordahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan!



Jag blir au pair nummer 3 som kontaktar dig nu, ser jag. ;) Vi får nästan starta upp en klubb.



Jag ska åka ner till Luxemburg den 15 augusti för att jobba som au pair, så om du vill får du gärna mejla mig så kan vi prata lite och/eller ses där nere i höst :)



Ha det så bra så länge!



Mvh Johanna

2009-08-05 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0