Hetare dejt får man väl leta efter


Harry var super igår! Längtar tills nästa film nu, kanske onödigt då den säkert inte kommer än på ett par år...men ialla fall!! Fast det blir ändå så, att från den första filmen (och boken) så blir det mindre och mindre glädje, vilket gör att jag ser mindre på de senaste filmerna, första och andra filmen tror jag att jag har sett hur många gånger som helst, fast flest gånger den första. Det blir så mycket äh, jag vet inte men.. det har blivit så ialla fall, och så kommer det nog bli med den här också känns det som nu, men vi får väl se då den kommer ut på dvd.

Käkar frukost nu och tänkte kika igenom alla bloggar jag läser, får se om någon har uppdaterat!

I övrigt så blir det en het dejt idag, femånitti bröd står på schemat och vi drar oss ner under jorden för att komma bort ett tag! Nu ska allt nytt avslöjas!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0