Oh God, my feet hurts


Då var det avklarat då! Vad var det att vara rädd för egentligen? Träffade ju familjen som jag ska vara aupair åt i höst idag. Det blev en tur till Stockholm för att möta upp dem utanför NK. En fika därinne (som jag inte behövde betala för som tur var, för vem har råd att fika där?!?!) och sedan var det avklarat! Lätt som en plätt! Det känns hur bra som helst och lill pojken som jag ska ta hand om var ur gullig!

Vi tog ett ganska tidigt tåg till staden, Johan och Frida följde med som shopping vänner och vi åkte hem vid sex. Efter att jag träffat familjen tog vi en tur till gamla stan (dör jag förövrigt aldrig (?) har varit...lite skämmigt jag vet, men det var hur mysigt som helst!). Nåja, vi hade väl aldrig hittat dit om inte Emily hade tipsat mig igår om en ny Ben&Jerry´s store/glassbar! Det blev ett par kulor som slank ner och nu har jag stillat Ben&Jerry´s behovet för ett tag! Så gå dit! Nybakade våfflor att få glassen i, perfekt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0