Sol, moln och regn

En helt vanlig sommar dag då? Eller? Nja, men ganska skönt med lite omväxling. Hoppas bara inte att det börjar åska så att åskan slår ut internet som den gjorde för ett par dagar sen. Fast, det kanske inte skulle göra så mycket ändå.

Lyssnar lite på phantom of the opera musik, måste köpa den innan jag åker så att jag kan få med den! Älskar!!! Jag har nog inte så mycket mer att säga här idag, jag har planerat lite på "mitt" hus. Eller det som jag vill ska bli mitt hus ialla fall. Det blir riktigt bra, pappa har hjälpt mig en del och jag blir mer nöjd ju mer jag tittar på det! Hihi, Men än är det inte klart. Inte på långa vägar. Men det blir nog bra, sen får vi se. Det är kul att hålla på ialla fall och mamma tycker jag ska bli arkitekt, men det får vi allt ta och se. Haha! Bara för att man tycker att något är kul så behöver man väl inte utbilda sig till det? Hur skulle det då bli? Tänk vad många titlar jag skulle få då! Haha, nej men kanske. Inga dörrar är stängda.
Nu: back to the sun!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0