090607


Lördagen bjöd på städning av ett dammigt rum samt lite härligt "party" med en del av klassen. Träffade underligt nog på PW då jag väntade på Sofia vid Skiljebo...( KGs HAN RÖKTE!, you're not alone MS ;D haha ) Blev en inte så värst härlig cykeltur hem i natten, det regnade och var kallt. Just då ångrade jag att jag inte tagit med mig ett par mjukis att dra på över strumpbyxorna. Desto skönare var det däremot att komma hem och krypa ner i sängen.

Dagen idag har mest bestått i bilen. En roadtrip med Johan till Katrineholm, påväg för att köpa ett xbox 360. Köpet gjordes och han är nöjd. Jag följde inte bara med som moralisktstöd utan mest som chaffis faktiskt. På kvällen nu blev det lite läskig film så nu sitter jag här och är rädd. Kommer inte våga somna. Får hitta något som får mig på andra tankar.
snart snart snart
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0